dilluns, 19 de novembre del 2018

L’Ajuntament farà un estudi sobre l’estat de neteja del municipi



L’Ajuntament de Salou ha posat en marxa una unitat de control de les empreses concessionàries dels serveis municipals. El principal objectiu d’aquest equip de tècnics i administratius serà supervisar que aquestes empreses estiguin complint les condicions dels seus contractes i analitzar si s’adeqüen a la realitat. El primer encàrrec que han rebut és redactar un estudi sobre la neteja del municipi. Cal recordar que l’Ajuntament va reconèixer a principis de setembre que el municipi tenia un “dèficit” en la neteja viària i recollida de residus durant aquest estiu. L’equip de govern va posar de manifest que zones com el passeig Jaume I i l’avinguda de Carles Buïgas van oferir aquest estiu “una imatge de brutícia i deixadesa impròpia d’un municipi turístic”. Amb aquest estudi es pretén analitzar les causes de per què aquest servei és deficitari i així poder reorganitzar els recursos. I si cal redactar una modificació del contracte. (Font: Diari de Tarragona).