El pèssim servei d’Endesa
Dijous
passat, Endesa va tallar la llum a nombrosos habitatges de Salou. La
interrupció va afectar els carrers Illes Balears, Llevant, Major, Mar, Nord i
Pont dels Estanyets. El motiu eren uns treballs de manteniment de les
instal·lacions, i havia de durar des de les vuit del matí fins a la una del
migdia. I perquè la gent ho sabés va penjar uns fulls informatius al carrer. No
obstant això, el subministrament no es va restablir fins poc abans de dos quarts de
tres. És a dir, una hora i mitja més tard del que els tècnics havien previst.
Va haver-hi enrenou entre alguns veïns. Amb raó. Bàsicament, perquè no havien
vist l’avís penjat dilluns als carrers (per cert, alguns van ser arrencats el
mateix dia) i perquè sorprèn que Endesa, en una època de preeminència de la tecnologia
i en què fins i tot hi ha aplicacions mòbils que t’indiquen quin és el camí més
curt per anar al vàter quan la bufeta estreny, segueixi procediments tan
rudimentaris o primitius per comunicar-se amb els seus clients. En la seva
publicitat, Endesa es presenta com una companyia “responsable i sostenible que
aporta solucions”. No només no és veritat el que proclamen sinó que, gràcies a
les portes giratòries, col·loca polítics als seus òrgans directius per
recompensar-los de com els van ajudar quan, manant, els tenien al seu servei.
#JoJaHeDeixatEndesa.