diumenge, 12 de maig del 2019

El carrer del Mar no votarà Granados



Quan a principis d’aquesta setmana van començar les obres d’asfaltat del carrer Nord, alguns veïns em van preguntar: “Suposo que també arreglaran el carrer del Mar, no? Has vist com està? Ple de forats i sense voreres. Nosaltres també paguem impostos!”. La meva resposta, perquè la resposta es repetia diferents dies a mesura que avançaven les obres, era la mateixa: “Em sembla que no, a la nota informativa que han deixat a les bústies només parlen del carrer Nord”. “Vols dir?”, m’interpel·laven, desconfiats, els meus interlocutors, temerosos que el meu derrotista pronòstic es complís. Ara les obres han acabat i el carrer del Mar s’ha quedat com estava. Bé, exactament igual no, perquè hi van col·locar un pedaç que ja no es veu perquè els cotxes hi han aparcat a sobre. Les darreres setmanes ha estat una bogeria la quantitat d’obres als carrers de Salou. Perquè l’alcalde, Pere Granados, ho veu més negre que mai per repetir en el càrrec i es pensa que, així, asfaltant carrers, captarà vots. Jo el que sí que puc garantir, amb els veïns del carrer del Mar que he parlat, és que el 26-M no el votaran a ell. No volen estar quatre anys més pendents de si sona la flauta.