El regidor de Vox a l’Ajuntament de Salou, Paul Daniel Axinte, ha demanat al govern municipal que instal·li una pantalla gegant perquè els aficionats puguin seguir els partits de la selecció espanyola de futbol si l’equip es classifica per als quarts de final.
En un vídeo publicat a les seves xarxes socials, Axinte recorda que el seu grup municipal ja va formular aquesta mateixa proposta fa dos anys, coincidint amb la disputa de l’Eurocopa. La iniciativa va acabar sent assumida per l’alcalde, Pere Granados, que posteriorment va celebrar amb gran entusiasme l’èxit de la selecció espanyola, ja que es va proclamar campiona.
El regidor considera que, si Espanya continua avançant en la competició, Salou hauria d’oferir un espai públic perquè veïns i visitants puguin viure conjuntament els partits de la selecció.
Amb el nou format ampliat del torneig, en què participen 48 seleccions, Espanya haurà de superar dues eliminatòries abans d’arribar als quarts de final. Primer s’enfrontarà a Àustria en els setzens de final i, si supera aquesta ronda, disputarà els vuitens de final contra el vencedor del duel entre Portugal i Croàcia.
En cas de superar tots dos enfrontaments, la selecció espanyola disputaria els quarts de final el divendres 10 de juliol, data per a la qual Vox reclama que l’Ajuntament habiliti una pantalla gegant perquè els aficionats puguin seguir el partit fent pàtria.

























