dijous, 11 d’abril del 2013

A CDC es posen cecs amb la Saloufest



No us ha passat mai que en encendre el gas de la cuina es produeix una fogonada perquè heu trigat més del compte en acostar el misto (res, dos o tres segons, des que en vau obrir l’aixeta)? Ahir al matí em vaig trobar amb un dels pròcers convergents locals i, parlant parlant, li vaig preguntar per la Saloufest. Aleshores va explotar. N’hi va haver prou amb dos o tres segons (o fins i tot menys) perquè l’home esclatés. Uf, com es va encendre! Va insistir en la delirant teoria de la conspiració que abona l’alcalde, Pere Granados, per afegir tot seguit, cada cop més inflamat, que els periodistes estem comprats. “I no m’estranyaria que tu també ho estiguis”, va subratllar, perquè sóc crític amb la Saloufest. Total, que em vaig haver d’anar perquè començava a cridar i temia que no li agafés un atac de feridura. És curiós el que els passa als polítics mediocres: els agrada manar però no saben governar. Culpen als altres de les seves misèries, dels problemes que ells, per la seva incompetència, han creat. Són incapaços de reconèixer lerror, dassumir responsabilitats. I a sobre tenen la barra de dir que els periodistes som uns corruptes quan els escàndols de corrupció catalans més sonats apunten al seu partit (Millet, Pretòria i ITV). Per no parlar també de les martingales de Jordi Pujol fill. En resum, que es posen cecs, però no de cervesa, com els britànics, sinó d’una cosa molt pitjor: de supèrbia. Què qui és aquest cabdill convergent? No diré de moment el seu nom, tot i que, amb la seva patètica conducta, es va comportar com un veritable Villano.