dimecres, 10 d’abril del 2013

Mari Carmen Mora, la nova ‘Fresita’?



Vagi d’entrada que no lhe vist, sinó que m’ho han explicat. Perquè jo, la veritat, aquest mena de programes em resulten vomitius. A banda que està demostrat que provoquen dismenorrea cerebral. I és clar, amb les poques neurones que em queden... Dic tot això perquè diverses fonts han coincidit en assegurar-me que al càsting de dissabte passat de Las bodas de Sávame de Telecinco, un nou programa de rucades que s’estrena dissabte vinent, hi va anar una salouenca: Mari Carmen Mora. Acompanyada del seu nuvi, és clar. I qui és Mari Carmen Mora? Doncs va ser la número set a la llista electoral del PP a les passades municipals i actual càrrec de confiança del partit a la regidoria de Promoció Econòmica de l’ajuntament de Salou. El que sorprèn és que Mari Carmen Mora, que des de fa ja temps es troba de baixa laboral a causa d’una malaltia greu, estigui perfectament per participar en guisofis televisius com aquet. La pregunta és inevitable: ens trobem davant d’una nova FresitaContribuirà la pepera Mari Carmen Mora a deixar el pavelló de Salou ben alt, ara tant malmès per culpa de la Saloufest? La resposta, a partir de dissabte. Em sembla que aquesta vegada sí que miraré la tele. Per riurem de la poca-soltada o per plorar de la puta pena que fem.