“Barcelona queda a una hora de Port Aventura. Així
s’anuncia el parc. I, segons com, a tres o quatre de poder pujar a una de les
seves atraccions. El complex temàtic més important i concorregut d’Espanya va
experimentar un ple el cap de setmana passat que va generar aglomeracions,
llargues cues i malestar entre els visitants. Els congregats aprofitaven els
tres dies de festa per gaudir en família del recinte de Vila-seca i Salou, a la
Costa Daurada, però l’alegria va mutar en unes esperes interminables”. Així
comença el reportatge que avui publica El
Periódico sobre el caos que va patir Port Aventura diumenge passat, 11
d’octubre, com a conseqüència de la massificació que hi va haver, fins al punt
que molts clients reclamen que els tornin els diners o una entrada que els
rescabali del dia perdut. “Totes les queixes giren al voltant del mateix: les
llargues cues (també a la carretera), l’aglomeració de visitants i la
dificultat per trobar aparcament. Hi ha qui va necessitar una hora i mitja fins
a trobar un forat per al cotxe malgrat tenir l’estacionament pagat per
avançat”, explica la informació. Un desastre, vaja. Port Aventura no només no
ha demanat perdó pel mal servei prestat sinó que, a sobre, es treu les puces de
sobre quan li pregunten sobre el succeït, com si ells no tinguessin la culpa de res. (Foto de
dalt: Xavi Moliner) (Premeu sobre les imatges per ampliar-ne la mida.)