La campanya ‘Salou, millor que mai’ costa 300.000 euros
La
campanya promocional Salou, millor que mai, el nou invent de l’alcalde, Pere
Granados (Junts), per sortir als mitjans de comunicació, costa 300.000 euros. Diu que amb ella intenta atreure el “turisme tranquil”. I que aposta per oferir
una imatge mai vista de la Costa Daurada, amb platges que són un recés de pau arran del coronavirus. Salou, millor que mai ha estat presentada sense tenir en
compte l’opinió dels partits de l’oposició, malgrat que Granados, quan aquests
es van queixar que el mandatari, com a Granados li agrada ser tractat, no té
cap pla de reactivació econòmica del municipi, els va demanar unitat d’acció.
Una campanya publicitària, per cert, fantasmal, ja que no concreta res: ni quan
començarà, ni quan acabarà, ni en quins territoris i mitjans es desplegarà.
Mentrestant, Salou, amb Granados al capdavant, guanya pes com a ciutat
decadent.