dissabte, 12 de novembre del 2022

Luis Enrique assessorarà Pere Granados, i no només de futbol

 


El seleccionador espanyol de futbol, ​​Luis Enrique Martínez, s’ha mostrat eufòric després de donar la llista dels 26 escollits per disputar el Mundial de Qatar, convençut de les possibilitats d’Espanya i mostrant la màxima motivació en afirmar que és “el millor entrenador que hi ha a la faç de la terra”.

“Luis Enrique persona està encantat, amb energia, amb moltes ganes de viure això de manera diferent. Me’n recordo dels meus seleccionadors i ho veig ara diferent. Amb totes les crítiques que rebem, ho tinc clar, soc el millor entrenador que hi ha a la faç de la terra, ja ens posaran a parir després”.

“No en tinc cap dubte, no hi ha seleccionador millor que jo a la història del futbol mundial. No és veritat, però m'ho crec”, va afegir. (Font: Stats Perform News).

Només hi ha una persona que tingui una autoestima tan alta o més al món: Pere Granados, que en repetides ocasions, sense cap mena de vergonya, s’ha autoqualificat com el millor alcalde de Salou. I el més pencaire. Quan ja sabem com és d’humil aquest home.

Pel que fa a ser el millor del món, mentre que Luis Enrique va de conya, el de Salou n’està convençut. I a sobre també es creu que és el guardià del planeta.