Quan
el futur tramvia entri a Vila-seca, a través de l’avinguda Pere Molas, ho farà
sense catenària. La Generalitat va oferir als ajuntaments un tram d’uns 600
metres sense electrificar i, en aquest municipi, serà el carrer que condueix
fins a la plaça dels Països Catalans. Des del govern vila-secà haurien preferit
integrar millor l’avinguda Ramon d'Olzina, però s’ha acabat descartant per aspectes
tècnics.
El
que sí que demanarà Vila-seca és que el tramvia projecti, en una segona fase,
una parada al nucli de la Plana, perquè ara només n’hi ha prevista una a mig
quilòmetre de distància. Se’ls ha escoltat, reconeix Segura, per exemple per
millorar la integració de la infraestructura a la trama urbana. Hi ha altres
serrells per tancar, però tots es veuen salvables. (Font: TAC 12).
A
Salou, l’alcalde, Pere Granados, ha reiterat que no formarà part de l’Àrea
Metropolitana del Camp de Tarragona si es manté el projecte de tramvia.
Assegura
que “una àrea metropolitana s’ha de constituir sota un principi de consens i en
què els municipis que hi participen tinguin un benefici. No pot ser que es
vulgui imposar una obligació a un municipi, quan el que fa és perjudicar-ho”.
(Font: Diari de Tarragona).
L’Àrea
Metropolitana del Camp de Tarragona, encara en estat embrionari, està integrada
pels municipis de Tarragona, Reus, Cambrils, Salou, Vila-seca, la Canonja,
Constantí i Valls. L’únic element discordant (i no només amb el tramvia) és
ell.
Pere, no t’has plantejat mai que potser el problema ets tu? Que sempre vas al revés per acaparar protagonisme? Encara no has entès que tu no ets Salou i que Salou no és teu?