dimarts, 28 d’abril del 2015

La jove ferida a la Saloufest diu que va caure



No va ser un intent de suïcidi sinó un accident. La noia britànica de la Saloufest que la mitjanit de l1 d’abril va caure des de la quarta planta de l’hotel Jaume I, on s’allotjava, no va intentar suïcidar-se. Senzillament, es va precipitar sense voler-ho mentre parlava per telèfon amb la seva mare, segons ha explicat a la premsa britànica. Dina Amos-Larkin, de 21 anys i estudiant de Dret, era una prometedora gimnasta que ha representat el seu país en competicions de trampolí. Diem que era perquè, com a conseqüència de la caiguda, ara es troba paralítica. Els metges que l’han atès asseguren que mai més no tornarà a caminar. 

No estava borratxa

Segons la jove, “vaig tornar a l’hotel just abans de la mitjanit i vaig trucar per telèfon a la meva mare. Estava farta. Havia discutit amb uns amics, la meva habitació era petita [sobreocupada, segons va constatar la Policia Local] i no estava gaire contenta amb les disfresses que m’havia posat”. Dina relata que durant el dia va practicar esport però que a la nit va beure. “Però no estava borratxa”, puntualitza. Mentre parlava amb la seva mare pel mòbil va sortir al balcó de l’habitació i es va recolzar d’esquena a la barana. “Era més baixa que la meva cintura i crec que m’hi vaig repenjar massa”, afegeix, i va caure al buit des d’una altura de 15 metres. 

No tornarà a caminar

La noia desmenteix, per tant, la versió de la policia, que des del començament va sostenir com a principal hipòtesi de la caiguda un intent de suïcidi. Com a conseqüència del greu accident, la jove va ser ingressada a l’hospital Germans Trias i Pujol de Barcelona, ​​on la van mantenir en coma induït durant dues setmanes. La setmana passada els metges li van dir que no tornarà a caminar. El portal de donacions GoFundMe ha recaptat 13.900 lliures per ajudar-la. Els seus pares, Stephen i Audrey, de 49 i 48 anys, respectivament, diuen que estan destrossats: “Tenim el cor trencat, però agraïm que estigui viva. Ara només volem tornar a casa”. Efectivament, maleïda Saloufest.