diumenge, 31 de març del 2013

Saloufest: ja els tenim aquí! (XXXII)



El premi al civisme i la convivència que la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats Recreatives Musicals (Fecasarm) ha lliurat a l’ajuntament de Salou per la seva participació en la campanya Màxima diversió, mínima molèstia, és una comèdia. Perquè qui la patrocina és Heineken, una multinacional holandesa de cervesa. La qual cosa no sembla gaire ètic, ja que Heineken és el primer interessat en vendre els seus productes (d’aquí el patrocini) per molt que la campanya digui que el que busca és evitar barrabassades derivades del gran consum d’alcohol. Vaja, és com si una cadena de sex-shops es dediqués a fomentar la castedat. A que no cola, no? La farsa arriba fins al punt que la Fecasarm, que és una patronal catalana del sector de l’hostaleria i l’oci nocturn, també ha premiat Heineken en una altra categoria. Perquè estigui contenta i segueixi amb el patrocini. És a dir, fotent-hi calés. Una dada més sobre aquesta bufonada: un dels membres de Fecasarm és la discoteca Snoepy’s, una de les grans beneficiades de la Saloufest. Només cal dir que va contractar el discjòquei Máximo Valentino perquè actués davant de tan tranquils i assedegats nois, als quals, perquè es comportessin com uns bons minyons i fossin un exemple de civisme al carrer, suposo que els deurien servir Trinaranjus, no?