El
premi al civisme i la convivència que la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats
Recreatives Musicals (Fecasarm) ha lliurat a l’ajuntament de Salou per la seva
participació en la campanya Màxima
diversió, mínima molèstia, és una comèdia. Perquè qui la patrocina és Heineken, una multinacional holandesa de cervesa. La qual cosa no
sembla gaire ètic, ja que Heineken és el primer interessat en vendre els seus
productes (d’aquí el patrocini) per molt que la campanya digui que el que busca
és evitar barrabassades derivades del gran consum d’alcohol. Vaja, és com si
una cadena de sex-shops es dediqués a fomentar la castedat. A que no cola, no? La
farsa arriba fins al punt que la Fecasarm, que és una patronal catalana del
sector de l’hostaleria i l’oci nocturn, també ha premiat Heineken en una altra
categoria. Perquè estigui contenta i segueixi amb el patrocini. És a dir, fotent-hi
calés. Una dada més sobre aquesta bufonada: un dels membres de Fecasarm és la
discoteca Snoepy’s, una de les grans beneficiades de la Saloufest. Només cal dir que va
contractar el discjòquei Máximo Valentino perquè actués davant de tan tranquils i assedegats
nois, als quals, perquè es comportessin com uns bons minyons i fossin un exemple de civisme al carrer, suposo que els deurien servir Trinaranjus, no?
