I visca el malbaratament!

El Diari de Tarragona publica avui un
publireportatge a dues pàgines sobre Salou. L’anunci parla sobretot de les platges
(que enguany “llueixen una imatge de qualitat amb noves guinguetes”, ha, ha,
ha, que li ho preguntin als qui no els surten els números) i també dels serveis
complementaris que s’hi ofereixen, com ara un gimnàs, una ludoteca, la comissaria
del passeig de Jaume I i les polseres identificatives dels nens per si es
perden. A més de Port Aventura, Lumine, els hotels, els camps de futbol del
fill predilecte i el camí de ronda que voreja la costa. En fi, el mateix de
sempre. El que no entenc és a què treu cap ara aquest publireportatge? Quin
interès hi poden tenir els lectors del Diari,
en el supòsit que hi hagi algú que el llegeixi? Forma part aquesta inserció d’algun
compromís publicitari contret amb el Diari
de Tarragona en contrapartida amb el bon tracte que sempre se li dispensa a l’alcalde, Pere Granados,
igual que fa La Vila? Ho
desconec, però és la història de sempre: ens demanen estalvi, paciència davant la
crisi i comprensió amb la pujada d’impostos (tot i que gràcies a ells, ens diuen,
els comptes estan sanejats). Però, en
canvi, no es cansen de malbaratar diners amb ximpleries. Per a qui treballa, a qui serveix aquesta penya que ens mana?