L’assumpte es complica més si en lloc de trobar-nos al passeig Miramar som a la cruïlla dels carrers Barcelona i Via Roma. Allà, l’anunci, aquesta vegada en una cabina de Movistar, diu que per arribar al McDonald’s es triguen 2 minuts en cotxe i 12 caminant. És cert que tardarem més que si ens trobem a l’anterior indret, però això és perquè el prestigiós establiment de menjar escombraries aquí està més lluny: a un quilòmetre en lloc de 800 metres. Es complica perquè en el nou escenari, a més de semàfors i passos de vianants, tenim el pas a nivell del carrer de Barcelona. La qual cosa vol dir que quan anem al prestigiós establiment de menjar escombraries el més probable és que ens trobem amb les barreres abaixades, ja que sempre estan passant trens. Què fem llavors? Un eslàlom amb el cotxe? Les envestim? I si és el tren qui se’ns emporta? Realment val la pena jugar-se la vida per una merda d’hamburguesa? En resum, que la publicitat de McDonald’s no només és enganyosa, sinó perillosa per a la salut. Fins i tot en el supòsit d’arribar-hi a temps, tal com ha denunciat el xef Jamie Oliver (ho podeu llegir aquí). Apa, bon profit!
dilluns, 30 de setembre del 2013
McDonald’s incita al suïcidi
L’assumpte es complica més si en lloc de trobar-nos al passeig Miramar som a la cruïlla dels carrers Barcelona i Via Roma. Allà, l’anunci, aquesta vegada en una cabina de Movistar, diu que per arribar al McDonald’s es triguen 2 minuts en cotxe i 12 caminant. És cert que tardarem més que si ens trobem a l’anterior indret, però això és perquè el prestigiós establiment de menjar escombraries aquí està més lluny: a un quilòmetre en lloc de 800 metres. Es complica perquè en el nou escenari, a més de semàfors i passos de vianants, tenim el pas a nivell del carrer de Barcelona. La qual cosa vol dir que quan anem al prestigiós establiment de menjar escombraries el més probable és que ens trobem amb les barreres abaixades, ja que sempre estan passant trens. Què fem llavors? Un eslàlom amb el cotxe? Les envestim? I si és el tren qui se’ns emporta? Realment val la pena jugar-se la vida per una merda d’hamburguesa? En resum, que la publicitat de McDonald’s no només és enganyosa, sinó perillosa per a la salut. Fins i tot en el supòsit d’arribar-hi a temps, tal com ha denunciat el xef Jamie Oliver (ho podeu llegir aquí). Apa, bon profit!