L’alcalde
de Salou, Pere Granados, i diversos membres de la Corporació Municipal van
presidir la recepció a les entitats i associacions locals que participen en la
festa major d’hivern, que dijous passat va començar. Granados va agrair a les
40 entitats col·laboradores i les 28 colles del Cós Blanc el seu esforç a
l’hora de tirar endavant la celebració. Després dels parlaments els presents
han pogut gaudir d’un refrigeri a la Torre Vella amenitzat pel Blue Alley
Quintet. (Font: Ajuntament de Salou).
