ㅡSalou
queda desconnectada?
ㅡIndubtablement.
En primer lloc perquè una estació cèntrica és preferible a una perifèrica i
fins al baixador actual, a PortAventura, hi ha dos quilòmetres.
ㅡPer
què s’ha arribat a aquesta situació?
ㅡA
Salou hi havia un tema de la perillositat de la via actual, i és cert. Però
aquest problema quedava resolt en el moment en què deixaven de passar els trens
de llarg recorregut i els mercaderies. Els Regionals entren més a poc a poc i
la via actual podia haver-se transformat fàcilment en un sistema de tramvia,
fent-ne una integració urbana.
Fragment
de l’entrevista amb Daniel Pi, portaveu de l’associació per a la Promoció del
Transport Públic al Camp de Tarragona, un organisme que, juntament amb la Plataforma
per a la Defensa d’un Ferrocarril Públic i de Qualitat lluita per evitar que es
dugui a terme el desmantellament de la via entre Cambrils i PortAventura. (Font: Diari de Tarragona.)