divendres, 7 de gener del 2022

Dos regidors es colen per ser els primers amb els Reis

 


Pot semblar un detall trivial, sense importància. Però no ho és. Ni de bon tros, ja que diu molt de la mena de persones que són. Amb l’agreujant que exerceixen un càrrec polític. 

Segons ha explicat un pare en el grup de Facebook Cambrils en Positiu, el dimecres va anar amb la família a veure els Reis. 

Vaig arribar aviat perquè no es fes llarg per als meus dos fills. Érem els primers de la fila. Van obrir l’accés a les 19 hores i dues hores després van arribar els Reis. Els nens estaven emocionats. 

De cop i volta, i per a sorpresa nostra, just abans de començar van entrar dos regidors de l’Ajuntament amb els seus fills. Es van colar per la cara, posant-se els primers. La meva dona i jo ho comentem: que quina barra i quin exemple que donen, com abusen del càrrec. 

Ella ens va sentir, i ens va dir que passéssim, lògic, però l’altre, amb tota la seva poca vergonya, va passar el primer, i vinga, aquí et quedes tu i tots els nens que hi havia en aquella llarga fila que portaven almenys una hora esperant, dos en el meu cas!”. 

Els regidors en qüestió, segons es revela al mateix grup, són Juan Carlos Romera (Cs) i Íngrid Duch (PSC). Ella encara es va disculpar i va reconèixer el seu error. Però el que és clar és que l’exemplaritat i l’honradesa de Romera fa aigües.