dissabte, 8 d’octubre del 2022

Granados assegura que Junts no deixarà el govern ni de conya

 


La militància de Junts per Catalunya ha decidit que el partit abandoni el govern. El no ha estat l’opció vencedora amb el 55,73% dels vots en la consulta interna, mentre que els vots favorables a continuar al govern han estat el 42,39%, i hi ha hagut un 1,88% de vots en blanc.

La consulta estava en marxa des de la mitjanit de dimecres a dijous amb la pregunta: “Vols que Junts segueixi formant part de l’actual govern de la Generalitat Catalunya?”. (Font: TV3)

Després de conèixer-se els resultats, l’alcalde de Salou, Pere Granados, que va encapçalar la llista de Junts en les passades municipals, ja ha deixat clar que ell no pensa fer cas del que digui el partit i que no deixarà el govern. “Ni parlar-ne!”.

“A mi, els de Junts, i abans el PDECat i CiU, sempre me l’han bufat; mai no han pintat res al meu costat i m’hi he cagat a sobre sempre que he volgut. Per deixar el càrrec estic jo! Sort dels sociates, que aquests sí que m’entenen”, ha afirmat Granados. (Font: Tururut Viola News).