SalouCongress,
el congrés turístic que l’alcalde de Salou, Pere Granados, s’ha tret de la
màniga per impressionar el món (tot i que al final va acabar en fiasco), va tenir en els dos dies que va durar 2.300
visualitzacions web i 700.000 impactes a les xarxes socials, amb 700 persones
connectades en línia, segons afirma Granados.
Les dades de
l’alcalde són irrebatibles. Entre altres coses, perquè les diu ell i punt.
El que no entenc és que si el SalouCongress ha tingut tant d’èxit a internet (presencialment no hi va haver gairebé ningú), per què Granados no es fa youtouber per seguir cantant les excel·lències del municipi.
Hi podria llençar missatges promocionals turístics entre fellatio i fellatio com ara Res no està mai massa humit com tu a la platja de Salou, Vine amb mi a la disco de Carles Buïgas, que hi ha teca, Salou també és gastronomia, deixa’m llepar dels teus albercocs o Vols muntar al meu parapent de la platja de Llevant?
Es forraria, vaja.