diumenge, 26 de març del 2023

Enric Daza diu que ha estat un regidor d’Urbanisme collonut

 


Enric Daza, actual regidor no adscrit i fins fa poc regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament de Cambrils ha volgut sortir al pas de les recents declaracions d’ERC en què el partit republicà criticava la “nefasta gestió d’Enric Daza així com de tot el govern municipal liderat per Oliver Klein” amb la remodelació de la rambla de Jaume I i la paralització de les obres de l’avinguda de l’Esport.

Segons ha expressat Daza, “el discurs destructiu d’ERC quan està a l’oposició, limitant-se a criticar per criticar i per tenir quota de pantalla, és una llàstima. Per part meva, tinc la consciència molt tranquil·la i sé que les coses s’han fet com tocaven mentre jo he estat regidor d’Urbanisme, perquè vaig deixar tota la feina feta amb l’objectiu que es poguessin complir els terminis tenint en compte el desmuntatge de les torres. Jo puc parlar per mi, no pels altres”.

Daza també manifesta que “aquí es tracta de treballar per Cambrils, fent obres que poden patir retards, però que acaben sent una realitat i beneficien a la ciutadania en general. La resta és fum preelectoral d’ERC i una queixa absurda de cara a la galeria. Mentre acusen els altres, no fan feina pel seu municipi”, ha conclòs. (Font: Revista Cambrils).

“Consciència trenqui·la per l’obra ben feta i que és normal que hi hagi un petit retard”, diu. Hosti, tu, em sembla que el Daza hauria de canviar d’oculista.