L’Ajuntament ha contractat el periodista i showman Marc Giró perquè sigui la nova imatge de l’oli de Salou. D’aquesta manera, l’oli de Salou, conegut fins ara pels seus usos gastronòmics, fa el salt al món de la cosmètica corporal, convertint-se en bronzejador oficial de la temporada 2025. I no només això: segons fonts municipals, el producte també es presenta com un lubricant universal, capaç de “facilitar qualsevol situació, fins i tot obrir-te les portes d’alcaldia”.
“És un oli amb personalitat”, ha afirmat Marc Giró en la roda de premsa de presentació mentre es greixava l’avantbraç en directe. “Si et pots fregir unes albergínies, per què no pots fregir-te la pell i lluir com un escamarlà? Brilla, hidrata i rellisca. És com Salou, però en líquid”.
La campanya inclourà vídeos promocionals a les xarxes i entrevistes a la platja, on els banyistes seran convidats a untar-se mútuament amb l’oli local abans que, quan tornin al seu país, se’ls detecti un càncer de pell. “És una experiència sensual, immersiva i engrescadora, com tota atracció turística salouenca”, ha explicat Pere Fregit, portaveu municipal.
Per la seva banda, la regidora de Turisme ha destacat que l’oli de Salou “no només hidrata la pell, sinó que ajuda a repel·lir meduses i guiris indesitjats”. A més, en cas de necessitat, pot servir com a combustible per eliminar els mosquits.
La campanya, que alguns ja han batejat com “Oli i Salou, una unió que rellisca”, promet donar molt de joc aquest estiu... especialment durant el Cos Blanc del 28 de juny. (Font: Tururut Viola News).