Del 16 d’octubre al 2 de novembre, Salou va acollir la
segona edició del Rally de Tapes. Segons la regidoria de Promoció Econòmica i
Comerç, aquesta ruta gastronòmica té per objectiu “potenciar la nostra marca
gastronòmica i dinamitzar l’economia local, atesa la importància del sector de
la restauració a la nostra ciutat”. L’encarregat d’organitzar la festa va ser
l’empresa Iniciatives Mediterrànies de Comunicació, la qual va ser contractada
per 9.000 euros (sense comptar la publicitat) per “la manca d’empreses en el nostre
territori que assessorin” en la matèria. Ah, sí? I com s’ho fan aleshores els ajuntaments
de Tarragona (Tarragona dTapes), Reus (Ganxet Pinxo), Cambrils (Mar de Tapes) o
Vila-seca (Ruta Vila-Tapes) per posar exemples propers? Val la pena recordar
que Iniciatives Mediterrànies de Comunicació també organitza el Sent Soví, la
mostra de vins El Priorat a Salou, Gastrotour i Sabor Salou només en l’àmbit de la teca. Realment no hi ha ningú a l’ajuntament capaç de fer aquesta
senzilla tasca de relacions públiques? Perquè si anem pagant i pagant, ja sigui per
droperia o ineptitud, al final els números es disparen. Per no parlar de la bicoca que suposa per a Iniciatives Mediterrànies de Comunicació haver trobat algú tan
inútil com l’ajuntament de Salou.