dimecres, 4 de novembre del 2015

Vilaplana no entén el veto municipal a Servi Zoo



El president de l’Associació 365 Dies-Salou Vila Comercial, Juli Vilaplana, s’ha mostrat “sorprès” pel veto a Servi Zoo en el Rally de Tapes imposat per la regidora de Comerç, María José Rodríguez, segons publica avui el Diari de Tarragona. “La participació de Servi Zoo era una idea nova i original que ens distingia de la resta de rutes de tapes d’altres llocs. Era una cosa diferent que funcionava molt bé”, explica Vilaplana, qui recorda que “el turisme familiar [pel qual tant advoca l’ajuntament] també inclou famílies amb animals, a les quals els estàvem donant l’oportunitat de sortir de tapes fins i tot amb els seus gossos. Era una cosa tan complementària com oferir tapes per a nens”. La propietària de l’establiment, Carme Ramos, se sent “discriminada”. “María José Rodríguez em va citar i em va dir que mentre ella sigui regidora no barrejaria persones amb animals en aquesta mena d’esdeveniments. No em va donar més explicacions. Em va sorprendre perquè la meva tapa atreia clients d’altres poblacions, com Tarragona, Reus o Vinyols, que venien amb els seus gossos i ja es quedaven a prendre alguna cosa en bars i restaurants de Salou”, explica. Aquest veto a Servi Zoo a participar en el ral·li no va impedir que la botiga oferís pel seu compte tapes. “Molta gent ens ho ha demanat. Mentre en altres localitats es facilita la integració dels animals en platges, bars..., a Salou anem enrere”, lamenta Carme Ramos.