dilluns, 3 de juny del 2024

Granados cantarà una cançó de la Legió durant la jura de bandera

 


El proper 22 de juny, Salou es prepara per viure una jornada patriòtica d’allò més singular. Amb motiu de la jura de bandera per a personal civil que se celebrarà en aquella data, l’alcalde Pere Granados ha decidit amenitzar l’acte amb una interpretació molt personal de la cançó més emblemàtica de la Legió espanyola: El novio de la muerte.

L’alcalde, conegut pel seu peculiar estil i el seu gust per la música, pujarà a l’escenari per entonar aquest himne legionari davant dels nous jurats civils. La iniciativa promet ser un dels moments més memorables de l’esdeveniment.

“He decidit cantar El novio de la muerte perquè crec que és una cançó que representa molt bé els valors de patriotisme, honor i sacrifici”, ha declarat Granados. “Estic segur que els nous jurats civils se sentiran emocionats i motivats en escoltar-la. Com també els meus socis d’ERC, que m’estimen i em segueixen arreu”.

Granados també ha volgut silenciar les crítiques que ha rebut per acollir la jura de bandera a la capital de la Costa Daurada. “No crec que sigui ofensiu cantar una cançó que forma part de la història i la cultura del nostre país, Espanya”. “A més, estic segur que la majoria dels jurats civils apreciaran la meva interpretació”.

L’alcalde també ha confirmat que els seus socis de govern actuaran amb ell fent de cor a l’estil La, la, la de Massiel a Eurovisió.

A dalt, Granados al més pur estil Julio Iglesias durant un assaig recent davant dels seus fans. (Font: Tururut Viola News).