No
només CiU està que treu foc pels queixals amb el president del PP de Salou i
primer tinent d’alcalde, Mario García, per la seva fantasmagòrica campanya Si no
conoces Salou, no conoces España. També Renovació Democràtica de Salou (RDS) la critica durament perquè “és la primera vegada en la recent
història d’aquest municipi que un partit polític utilitza de forma tan grollera
i injusta el nom i imatge de tot un poble per als seus interessos partidistes”.
Segons RDS, “en aquesta campanya subjau, de forma inequívoca, la idea que Salou
és un poble sectari i problemàtic pel que fa al sobiranisme. Cosa que,
naturalment, és innecessària i completament falsa”. Segons el PP, el turisme espanyol a la capital de la Costa Daurada s’ha reduït aquest estiu un 30% per culpa del debat independentista. D’aquí que hagin decidit finançar una campanya inequívocament fatxa que destaca l’espanyolitat de Salou.
Campanya
visionària
El partit del regidor Pablo Otal titlla de “visionària”
la campanya del PP i lamenta que s’aparti totalment de la promoció exercida pel
Patronat de Turisme, “on Mario García mai hi ha exposat un suggeriment o idea que
permeti millorar aquesta imatge de Salou que ara tant el preocupa”. Segons RDS,
aquesta “catastròfica visió” del turisme a Salou “està en clara contradicció amb
les dades del sector, que assegura que la temporada d’estiu ha estat un èxit”.
“Els interessos del Sr. Mario García i els seus companys de partit difereixen
dels del poble que representen. I quin és el resultat d’aquesta iniciativa? Doncs
un greu perjudici per a la imatge de Salou, que sempre ha estat un poble
cosmopolita i acollidor amb tothom i que vol que ningú li salvi de problemes
imaginaris”.
RDS acaba la nota preguntant-se: “Un preàmbul de l’any d’alcaldia del
Sr. García? Mare meva, quina por!”. Efectivament, només de pensar que el Mario pot ser alcalde és per posar-se a tremolar. Dalt, Mario García.
