dilluns, 16 de desembre del 2013

RDS també carrega contra Mario



No només CiU està que treu foc pels queixals amb el president del PP de Salou i primer tinent d’alcalde, Mario García, per la seva fantasmagòrica campanya Si no conoces Salou, no conoces España. També Renovació Democràtica de Salou (RDS) la critica durament perquè “és la primera vegada en la recent història d’aquest municipi que un partit polític utilitza de forma tan grollera i injusta el nom i imatge de tot un poble per als seus interessos partidistes”. Segons RDS, “en aquesta campanya subjau, de forma inequívoca, la idea que Salou és un poble sectari i problemàtic pel que fa al sobiranisme. Cosa que, naturalment, és innecessària i completament falsa”. Segons el PP, el turisme espanyol a la capital de la Costa Daurada sha reduït aquest estiu un 30% per culpa del debat independentista. Daquí que hagin decidit finançar una campanya inequívocament fatxa que destaca lespanyolitat de Salou.  

Campanya visionària

El partit del regidor Pablo Otal titlla de “visionària” la campanya del PP i lamenta que s’aparti totalment de la promoció exercida pel Patronat de Turisme, “on Mario García mai hi ha exposat un suggeriment o idea que permeti millorar aquesta imatge de Salou que ara tant el preocupa”. Segons RDS, aquesta “catastròfica visió” del turisme a Salou està en clara contradicció amb les dades del sector, que assegura que la temporada d’estiu ha estat un èxit”. 
“Els interessos del Sr. Mario García i els seus companys de partit difereixen dels del poble que representen. I quin és el resultat d’aquesta iniciativa? Doncs un greu perjudici per a la imatge de Salou, que sempre ha estat un poble cosmopolita i acollidor amb tothom i que vol que ningú li salvi de problemes imaginaris”. 
RDS acaba la nota preguntant-se: “Un preàmbul de l’any d’alcaldia del Sr. García? Mare meva, quina por!”. Efectivament, només de pensar que el Mario pot ser alcalde és per posar-se a tremolar. Dalt, Mario García.