dimarts, 23 de juny del 2026

Salou apel·la al civisme per garantir una revetlla de Sant Joan segura

 


L’Ajuntament de Salou ha fet una crida a la responsabilitat individual i al civisme amb motiu de la revetlla de Sant Joan d’aquest vespre, amb l’objectiu que la celebració es desenvolupi amb normalitat, seguretat i sense incidències.

Per reforçar aquest missatge, el consistori instal·larà cartells informatius als accessos de les platges recordant les normes d’ús dels espais litorals i les principals recomanacions de seguretat que cal seguir durant la nit més curta de l’any.


Fins a les quatre de la matinada

L’Ajuntament també ha informat que, a partir de les quatre de la matinada, la Policia Local procedirà al desallotjament de les platges per facilitar les tasques extraordinàries de neteja. Aquesta actuació permetrà que el litoral recuperi la normalitat i es trobi en òptimes condicions des de primera hora del matí.

El consistori ha demanat la col·laboració tant dels residents com dels visitants i recorda la importància de seguir les indicacions dels serveis de seguretat i emergències. L’objectiu és garantir una revetlla segura, responsable i respectuosa tant amb l’entorn com amb el descans dels veïns.

L’Ajuntament confia que la celebració transcorri sense incidents i fa una crida a compatibilitzar la festa amb el respecte pels espais públics i la convivència ciutadana. (Font: Ajuntament de Salou).