L’Ajuntament
de Salou s’està plantejant obrir un expedient sancionador contra aquells pilots
que dissabte passat, durant la prova urbana del ral·li Catalunya, van embrutar
deliberadament els lolaylos de l’avinguda de Carles Buïgas, considerats
patrimoni de la ciutat. Aquests lluentons van quedar en un estat deplorable
després de la prova, cosa que obligarà a pintar-los de nou. Amb la consegüent
despesa per a tots els ciutadans, ja que la pintura no entra en
l’assegurança. El Sr. Fuentes del consistori considera molt greu el succeït.
Sobretot si es confirma que abans de la prova alguns participants van ruixar
amb quitrà els pneumàtics amb la falsa excusa que així tenien més adherència a
l’asfalt. Aquest atemptat contra un bé públic es produeix poc després de la
difícil restauració dels preciosos cercles grocs, que el passat mes d’agost van
ser arrossegades per la força de l’aigua fins a Cambrils durant una intensa
tempesta.
