dimarts, 10 d’octubre del 2017

Salou multarà els pilots que van embrutar els ‘lolaylos’



L’Ajuntament de Salou s’està plantejant obrir un expedient sancionador contra aquells pilots que dissabte passat, durant la prova urbana del ral·li Catalunya, van embrutar deliberadament els lolaylos de l’avinguda de Carles Buïgas, considerats patrimoni de la ciutat. Aquests lluentons van quedar en un estat deplorable després de la prova, cosa que obligarà a pintar-los de nou. Amb la consegüent despesa per a tots els ciutadans, ja que la pintura no entra en l’assegurança. El Sr. Fuentes del consistori considera molt greu el succeït. Sobretot si es confirma que abans de la prova alguns participants van ruixar amb quitrà els pneumàtics amb la falsa excusa que així tenien més adherència a l’asfalt. Aquest atemptat contra un bé públic es produeix poc després de la difícil restauració dels preciosos cercles grocs, que el passat mes d’agost van ser arrossegades per la força de l’aigua fins a Cambrils durant una intensa tempesta.