dimarts, 10 d’octubre del 2017

Colau es planteja quedar-se els ‘manyos’ de Salou



Dissabte passat, l’alcaldessa de Barcelona va rebre la Medalla d’Or de Saragossa de mans de l’alcalde aragonès, Pedro Santisteve, com a reconeixement a la resposta que van tenir la societat civil i els serveis d’emergència catalans davant els atemptats terroristes del 17 d’agost. Durant el seu discurs, Ada Colau va agrair la distinció concedida a la capital de Catalunya i també a Cambrils, i va remarcar que Barcelona “sempre” serà la casa dels saragossans “passi el que passi”. (Font: elMon.cat). Dona, ja que t’hi poses, queda’t també amb els de Salou. I si és possible abans de dijous!