Dissabte
passat, l’alcaldessa de Barcelona va rebre la Medalla d’Or de Saragossa de mans
de l’alcalde aragonès, Pedro Santisteve, com a reconeixement a la resposta que
van tenir la societat civil i els serveis d’emergència catalans davant els
atemptats terroristes del 17 d’agost. Durant el seu discurs, Ada Colau va
agrair la distinció concedida a la capital de Catalunya i també a Cambrils, i
va remarcar que Barcelona “sempre” serà la casa dels saragossans “passi el que
passi”. (Font: elMon.cat). Dona, ja que t’hi poses, queda’t també amb els de
Salou. I si és possible abans de dijous!
