—Per
què es treu la via del tren?
—Quan
hem parlat amb el Ministeri ens ha dit que són conscients que s’està fent un
disbarat, però els alcaldes havien anat allà a demanar-ne el desmantellament.
—Afavoreix
a algú aquest nou escenari?
—A
qui farà l’operació urbanística de Salou, perquè disposar d’uns terrenys
edificables i fer un aparcament de 400 places és una cosa que genera uns
ingressos. I a l’operador de transport per carretera d’aquesta zona [en
al·lusió a l’empresa Plana], que ha estat molt actiu en contra de la
possibilitat del tramvia.
Fragment
de l’entrevista amb Daniel Pi, portaveu de l’associació per a la Promoció del
Transport Públic al Camp de Tarragona, un organisme que, juntament amb la
Plataforma per a la Defensa d’un Ferrocarril Públic i de Qualitat lluita per
evitar que es dugui a terme el desmantellament de la via entre Cambrils i
PortAventura. (Fomnt: Diari de Tarragona.)