Mentre la Generalitat adverteix que vénen temps difícils i que caldrà endurir les mesures sanitàries per frenar la creixent propagació del coronavirus, a PortAventura van a la seva, que no és altra cosa que fer caixa a qualsevol preu. Les imatges de massificacions i de cues eternes que han denunciat els clients aquest cap de setmana llarg parlen per si soles. “El pàrquing estava saturat, les cues durant tot el dia eren de més d’una hora en gairebé totes les atraccions amb un 30% d’aforament (mentida)”, comenta irònicament Pablo. “Vergonyós... avui”, diu ciudadano ejemplar, qui com a mostra penja un vídeo de l’aglomeració de persones. “Després de pagar 12 euros de pàrquing, després de 2 hores d’espera per comprar una entrada i pagar-ne 60 euros, després de fer cues de més de 2 hores per pujar a una atracció, després d’1 hora de cua per menjar, ja que hi havia molts llocs tancats…”, relata bye bye spain!, qui acompanya la seva queixa amb una foto de la concentració. Nacho també ho veu així: “Descontrol en el límit d’aforament que heu permès. Ens heu exposat a tots els visitants a un greu perill. Mai havia vist tanta gent ni en època sense Covid”. “Sou uns irresponsables! Això d’avui passa de vergonyós. No s’han respectat ni l’aforament ni les mesures de seguretat. En reclamar m’heu dit que era el meu problema. Un zero!”, diu angeletsubversiu. Raúl, per la seva banda, es pregunta: “Aforament 30%?”, alhora que publica un vídeo de la gernació. Riderman també és concís: “Aquesta imatge ho diu tot” (és la de sota). La llista de reclamacions fóra inacabable però, com ja s’ha demostrat en altres ocasions, a PortAventura això tant els fa. Per molt coronavirus que hi hagi. Perquè, efectivament, si acabes a l’UCI o et mors, per a ells és el teu problema.