dimecres, 23 de desembre del 2020

Granados no sap llegir

 


La intervenció de l’alcalde de Salou, Pere Granados, en el ple extraordinari de dimecres passat sobre l’estat de la ciutat va ser de les que et fan passar vergonya aliena. El motiu és que Granados no sap llegir. Bé, sí que en sap, però llegeix molt malament, amb dificultat, ensopegant amb les paraules a cada moment, com si encara estigués al parvulari. Va passar quan glorificava la seva obra de govern. Les enganxades en la lectura eren constants i va fer la impressió que el text l’havia escrit una altra persona seguint les seves instruccions, però que després ell, sobrat sempre com va, ni tan sols es va molestar a repassar mínimament. Qualsevol dia quan algú em pregunti d’on sóc i jo contesti que de Salou, no m’estranyaria que em digués: “I aquest senyor tan preparat és el teu alcalde?”. Efectivament, un altre preparao. [Em sap greu no poder posar l’enllaç de la sessió perquè ho pugueu comprovar per vosaltres mateixos, però encara no han pujat el vídeo a la web municipal. Potser és que estan llegint les instruccions per veure com es fa; la veritat, no sé com els costa tant!]