dilluns, 4 de gener del 2021

El portaveu de Cs a Vila-seca es planta davant el seu partit

 


La desbandada de Cs continua. Després de la marxa de Lorena Roldán al PP i la del regidor tarragoní Rubén Viñuales a PSC, el portaveu de Cs a l’Ajuntament de Vila-seca, Joan Anton Ramírez, ha plantat cara al seu partit votant a favor del pressupost municipal, malgrat que tenia instruccions de la cúpula de la formació taronja de fer-ho en contra. “He de ser coherent amb la meva manera de pensar. Jo i el meu grup vam votar un pressupost que reflecteix el nostre programa i que conté una dotzena de mesures que han estat negociades amb nosaltres. No comparteixo la política municipal del meu partit i, per responsabilitat, presentaré la baixa voluntària al pròxim plenari del Consell Comarcal perquè va ser el partit el que va decidir que jo el representés en aquest òrgan. Com a regidor, m’ha triat la ciutadania, no el partit”, ha declarat Ramírez, qui també assegura que no té intenció d’abandonar Cs i que, si el partit l’obliga a anar-se’n, aleshores decidirà el seu futur polític. (Font: Diari Més). A dalt, el 4x4 d’Inés Arrimadas.