dijous, 25 de febrer del 2021

La Duana de Salou expedirà passaports de vacunació

 


Salou exigirà un passaport de vacunació a tots els turistes que aquest estiu vulguin passar les seves vacances a la capital de la Costa Daurada. El control epidemiològic es durà a terme en un centre mèdic que l’Ajuntament pensa construir al solar de l’antiga Duana. “És el lloc idoni, per fi tindrem un turisme segur i es tornarà a reactivar l’economia”, ha declarat a Carrer de la Mar (un mitjà amb el que no parla mai) l’alcalde, Pere Granados. Preguntat sobre els dubtes científics i ètics que planteja la seva proposta, Granados ha declarat que “ningú de fora m’ha de demanar explicacions del que faig jo a casa meva. Perquè aquí mano jo. A més, a ètica no em guanya ningú”. Granados defensa la implantació d’un passaport de vacunació perquè la gent pugui desplaçar-se lliurement pel món, encara que hi hagi pandèmia.