dissabte, 27 de febrer del 2021

Un salouenc fa de conillet d’Índies amb la vacuna de Janssen

 


La farmacèutica Janssen, filial de Johnson & Johnson, paga 200 euros a qui s’atreveixi a injectar-se la seva vacuna, encara en fase d’experimentació. Així ho ha explicat el salouenc Jordi Perales, que va acceptar que li administressin el medicament “per intentar aportar alguna cosa a la ciència i ajudar en la lluita contra la pandèmia”. Una amiga el va avisar que a l’hospital Quirón de Barcelona, ​​un dels centres que han assumit aquests exàmens, s’estava fent un reclutament de voluntaris. “Em van dir que feien estudis per edat. Hi vaig anar i em van fer una primera entrevista i una revisió de salut”, explica. Jordi complia amb els requisits: tenir més de 40 anys, no patir problemes de salut i estar disposat a sotmetre’s a un procés amb un cert grau de risc i incertesa. “M’ho vaig pensar, perquè em van avisar que podia tenir algun efecte secundari. Te n’informen, t’avisen del que pot passar, però vaig voler fer-ho. Tampoc soc hipocondríac ni li tinc por a posar-me vacunes”, explica, que va veure en la compensació econòmica, al voltant de 200 euros, un altre al·licient per decidir-se. (Font: Diari de Tarragona).