dijous, 23 de febrer del 2023

Mario García renega del PP i serà l’alcaldable de la CUP

 


El regidor del PP a l’Ajuntament de Salou, Mario García, que fa uns dies va ser presentat com a alcaldable popular, serà finalment el candidat a l’alcaldia salouenca per la CUP, segons va anunciar ahir ell mateix després del ple municipal.

García va explicar que el canvi de partit és una mostra de solidaritat envers Miriam Nogueras, que aquesta setmana va apartar la bandera espanyola de la sala de premsa del Congrés perquè, segons va dir, no la representava.

“Visca els teus ovaris, Míriam, tu sí que ets una dona de bandera”, ha assenyalat Mario, que no ha dubtat a dir que abandona el que era el seu partit de sempre per fer-se independentista.

El ja expopular ha explicat que li hauria agradat liderar la llista de Junts, el partit de Nogueras, “però com que ja tenen una alcaldable (Martina Fourrier), i el mateix m’ha passat amb ERC (amb Sebastià Domínguez de cap de llista), només em quedava la CUP. I els ho he proposat”.

“També els he dit que si volen poden inscriure’m a la llista com a Màrius Garcia com a prova de la meva conversió”.

“Espero que m’agafin —ha afegit—, perquè a Salou els cupaires no arriben ni a quatre gats. A més, amb el PP, en el supòsit que guanyés, corria el risc que m’anomenessin el Carapolla de Salou”.

A dalt, Mario García fotografiat ahir a la sala de plens del consistori salouenc, “amb les banderes que ara sí em representen”, segons ha confesat. (Font: Tururut Viola News i Mario García).