dilluns, 26 de juny del 2023

Prigojin demana exiliar-se a Salou

 


Ievgueni Prigojin, l’oligarca rus que al capdavant del Grup Wagner va instigar la setmana passada una rebel·lió militar (finalment aturada) contra Vladímir Putin, s’exiliarà finalment a Salou. Prigojin ha rebutjat quedar-se a Bielorússia, com al principi s’havia pactat, perquè considera que a la capital de la Costa Daurada hi viurà molt millor.

“Allà, hi tinc allà un molt bon amic”, ha assenyalat Prigojin en referència a Pere Granados, batlle del municipi. “Tots dos tenim molt en comú: jo soc carnisser i ell xarcuter, m’agraden molt els tsars i ell ho és, i m’encanta gaudir del bon menjar. Igual que a ell, que només pensa a endrapar”.

“A més, Pietrovich sempre va a tot arreu envoltat de mercenaris que li diuen sí a tot, com jo. Crec que Salou serà un bon refugi per a mi. És més, estic segur que hi aprendré molt del joc brut que es practica a la política, si finalment em decideixo presentar a ser el nou inquilí del Kremlin per perpetuar-me en el càrrec”. (Font: Tururut Viola News).