L’Aliança
de Municipis Turístics (AMT) de sol i platja (és a dir, els Antonio Garisa del
turisme espanyol) ha elaborat un estudi amb l’objectiu de redefinir què s’entén
per municipi turístic (acollonant, ni ells ho saben!) a Espanya. Aquest treball
de recerca (ja m’explicaràs, tu) és fruit d’una col·laboració amb una
consultora externa (trinco-trinco) i s’ha basat en una comparativa amb més de
40 països on el turisme (de borratxera) té un pes preponderant en la seva
economia.
El
president de l’AMT i alcalde de Salou, Pere Granados, juntament amb el
vicepresident i alcalde de Calvià, Juan Antonio Amengual, han presentat els
resultats d’aquest estudi a la seu de l’Associació de Premsa de Madrid.
Un
acte que gairebé no ha tingut repercussió mediàtica perquè els periodistes, amb
els temps tan convulsos que ens toca viure, no estan per collonades.
La
intenció és clara: volen assegurar que els municipis amb una gran tradició i
afluència turística rebin el suport financer necessari per poder oferir serveis
públics de qualitat tant als seus residents com als visitants. (Font: La Ciutat).
Sempre demanant diners. Això sí, vas a Salou i està fet una merda. I a sobre no paren de apujar impostos, ja que s’ho gasten tot amb festes i llençant coets. Bon un és el Granados!