dilluns, 20 d’agost del 2012

Salou i el turisme d’espardenya



El turisme d’espardenya, és a dir, el que no té ni un duro i passa el dia amb una llauna de tonyina i una barra de pa, és amb el 34% dels vots el que més identifica Salou, en opinió dels lectors del bloc. En segon lloc hi ha el turisme familiar (ara sí que al·lucino, deuen ser famílies desestructurades), amb el 25% dels vots, mentre que la fama de dropos dels nostres regidors, ben coneguda arreu, es col·loca en tercer lloc (18%). 



Després se situa el turisme de borratxera (amb només un 15% dels vots, i torno a al·lucinar, perquè mira que se n’hi apleguen, de borratxos, a Salou), el top manta (2%) i finalment el turisme esportiu, una enganyifa que l’ajuntament ens vol vendre com si fossim babaus però que ningú s’ho empassa. Dalt de tot, la nova postal recordatòria de Salou.