dimarts, 19 de febrer del 2013

Molt de conte



Entre les irregularitats que envolten l’adjudicació per part de la regidoria d’Acció Social de Salou d’un llibre de contes a dues empreses estretament vinculades al PP, Living Loving Ventures i Pierre Comunica, hi ha els sobrecostos. Per exemple, el nombre d’alumnes de 3r i 4r d’EGB, que és a qui diuen que s’adreça el llibre, no arriba a 300 a Salou. No obstant això, la regidoria de Pedro Lavilla (PP) en va comprar 2.000, de llibres, suficients per repartir-los entre els alumnes, empaperar la regidoria i amb el sobrant, ara que s’acosta la Setmana Santa, fer cucurulles. Després hi els 2.000 targetons que també es van encarregar a Pierre Comunica, amb “consells a pares i educadors per potenciar l’autoestima en els nens”. Van costar 2.722,50 euros. És a dir, cada targetó va sortir per 1,36 euros. Més del que costa un retolador de la marca Staedler (1,25 o 1,35 euros) o 10 carpetes de plàstic de colors amb gomes (1,13 euros) a la botiga Abacus. No sé, potser són targetons de la marca Bárcenas. Per cert, en relació amb aquest escàndol l’únic que ha rebut bastonades ha estat Pedro Lavilla, però Ana Raspall, la coordinadora d’Acció Social i dona del portaveu municipal del PP, Mario García, també deu tenir la seva part de culpa, no? Si més no, perquè per ella havien de passar els informes tècnics que justificaven la polèmica compra dels llibres. I res d’això s’ha produït, segons assegura el PSC, que és qui ha destapat el cas.