Entre
les irregularitats que envolten l’adjudicació per part de la regidoria d’Acció
Social de Salou d’un llibre de contes a dues empreses estretament vinculades al
PP, Living Loving Ventures i Pierre Comunica, hi ha els sobrecostos. Per
exemple, el nombre d’alumnes de 3r i 4r d’EGB, que és a qui diuen que s’adreça
el llibre, no arriba a 300 a Salou. No obstant això, la regidoria de Pedro
Lavilla (PP) en va comprar 2.000, de llibres, suficients per repartir-los entre els
alumnes, empaperar la regidoria i amb el sobrant, ara que s’acosta la Setmana
Santa, fer cucurulles. Després hi els 2.000 targetons que també es van encarregar
a Pierre Comunica, amb “consells a pares i educadors per potenciar l’autoestima
en els nens”. Van costar 2.722,50 euros. És a dir, cada targetó va sortir per 1,36
euros. Més del que costa un retolador de la marca Staedler (1,25 o 1,35 euros)
o 10 carpetes de plàstic de colors amb gomes (1,13 euros) a la botiga Abacus. No sé, potser són targetons de la marca Bárcenas. Per
cert, en relació amb aquest escàndol l’únic que ha rebut bastonades ha
estat Pedro Lavilla, però Ana Raspall, la coordinadora d’Acció Social i dona
del portaveu municipal del PP, Mario García, també deu tenir la seva part de culpa,
no? Si més no, perquè per ella havien de passar els informes tècnics que
justificaven la polèmica compra dels llibres. I res d’això s’ha produït, segons
assegura el PSC, que és qui ha destapat el cas.
