Carles
Puigdemont ha presentat al Tribunal Suprem un escrit en què recorda que els
resultats electorals del 21-D li han atorgat la condició de diputat i subratlla
que, com a tal, gaudeix de tots els drets i prerrogatives que li són inherents,
“especialment el d’immunitat parlamentària”, segons una nota que ha difós Junts
per Catalunya. El president de la Generalitat cessat per l’article 155 entén,
doncs, que no fa falta demanar cap tipus d’autorització judicial per a
l’exercici d’aquests drets. (Font: ACN).
