dijous, 25 de juny del 2026

El xalet Fort continua tancat

 


En el darrer ple, el portaveu del grup municipal del PP, Mario García, va preguntar per la situació del xalet Fort, un dels immobles que s’incorpora al nou contracte de neteja. García va recordar que l’equipament es va inaugurar coincidint amb les festes del 30 d’octubre, però que encara no funciona de manera permanent malgrat les previsions anunciades.

L’alcalde, Pere Granados, va respondre que al xalet Fort ja s’hi havien dut a terme activitats concretes, com ara una exposició vinculada a la càtedra universitària que hi establirà la seva seu. Segons va explicar, la posada en marxa definitiva s’havia endarrerit per qüestions tècniques relacionades amb les comunicacions i la connectivitat.


Encara sense data

A més, va avançar que l’espai també disposaria d’un punt d’informació per als visitants i formaria part de la ruta modernista del municipi. Tot i no concretar cap data, l’alcalde va assegurar que la instal·lació definitiva de la càtedra es faria tan aviat com quedin resoltes les incidències tècniques pendents.

Cal recordar, però, que el ple es va celebrar al maig i que, gairebé a les portes del mes de juliol, la situació continua sense canvis.