dimecres, 21 de desembre del 2022

Cambrils promou una campanya en defensa dels triglicèrids

 


Aprofitant que queda poc per Nadal i que ells són una bona mostra de com pot ser de desbordant la política, l’Ajuntament de Cambrils ha presentat un pla d’actuacions que pretén consolidar la ciutat com la capital gastronòmica de la Costa Daurada, un títol que també reclamen els McDonald’s de Salou.

La iniciativa inclou sis campanyes gastronòmiques de 30 dies de durada (sobre la galera, al febrer; la carxofa, al març; el romesco, al maig; el Festival del Vi i la Gastronomia, a l’octubre; de la tonyina, de mitjans d’octubre a mitjans de novembre, i la festa de l’oli nou), la recuperació de la Taula Sectorial de Gastronomia i la participació del municipi en esdeveniments internacionals de primer nivell de la mà de la distribuïdora Saborea.

Tot això sense oblidar el Festival del Vi, que tant anima la concurrència el mes de setembre. (Font: Ajuntament de Cambrils).

A dalt, uns bons pollastres.