La
campanya electoral de Sumem per Salou-PSC ha estat, amb diferència, la més
costosa de les darreres eleccions municipals. Pel desplegament portat a terme, amb
el seu candidat, Pere Granados, omnipresent, i pels mitjans utilitzats,
inflables i actuacions musicals.
La
segona plaça del rànquing (és de suposar, perquè cap partit ha revelat quants
diners ha destinat a vendre fum) ha estat per Sempre Salou-Ara Pacte Local, de Marc
Montagut.
Aquest
ha comptat amb el suport dels empresaris de la nit, fins al punt que el número
dos de la llista (i futur regidor) és el president de l’Associació de
Restauració i Oci Nocturn (ARONS), Eduardo Abenójar.
Per
poder fer front a aquesta important despesa, el sector ha decidit prendre
mesures. Com ara que a partir d’aquesta nit els cubates i els beuratges
d’aquesta mena s’apujaran de preu.
La mesura s’ha pres coincidint amb l’arribada de 2.500 assedegats estudiants manyos que aquest matí, a bord de 30 autobusos, han sortit de Saragossa amb destinació a la capital de la Costa Daurada un cop acabada les proves de la selectivitat. (Font: Aragón Noticias).
Ara, per tant, comença el negoci electoral. I si fos per ARONS, hi hauria municipals cada cap de setmana!