Els
deu regidors de l’Ajuntament de Cambrils han recollit més de 80 peticions de
cambrilencs per millorar els diferents barris. Aquestes queixes i propostes
s’han efectuat en els dos dimarts de funcionament dels punts d’atenció
presencial, un servei que es va iniciar el passat octubre.
Ara,
les demandes es gestionaran amb el departament corresponent i, en els casos que
sigui necessari, es traslladaran als consells de barri, formats per les
associacions, per buscar solucions de manera col·lectiva.
Els
temes més recurrents de les peticions han estat parcs i jardins, enllumenat,
xarxa viària, convivència ciutadana i la neteja.
L’objectiu
del govern és fer una política de proximitat. Les persones interessades a
parlar directament amb el seu regidor de barri poden acudir al punt d’atenció
corresponent sense cita prèvia el primer dimarts de mes. A més, també s’ha
posat a disposició de la ciutadania un correu electrònic de cada consell de
barri. (Font: Ajuntament de Cambrils).
A
dalt, la regidora Camí Mendoza (ERC), parlant amb una planta.