dijous, 25 de juliol del 2024

El perfum de Salou fa el salt als Estats Units

 


Després de l’aclaparador èxit del seu perfum a nombroses cases de barrets de la demarcació, l’alcalde de Salou, Don Pedro Viva España, ha anunciat un ambiciós projecte: la presentació de la famosa colònia als Estats Units. La revista TIMO, coneguda pel seu enfocament en tendències i novetats, s’ha fet ressò de la notícia, dedicant la darrera portada a aquest llançament internacional.

El perfum de Salou, amb la seva aroma irresistible i característica, ha conquerit els cors de molts clients de puticlubs. Inspirat en l’essència mediterrània d’aquesta vibrant ciutat costanera, combina notes fresques i cítriques amb tocs florals, evocant la brisa marina i l’olor a calces estripades.

L’acolliment del perfum als bordells de la demarcació ha estat sorprenent. Segons els propietaris, l’aroma ha estat un veritable èxit entre els clients, que associen la fragància amb moments de plaer i luxe. Aquest èxit local ha estat el trampolí perquè l’alcalde decideixi portar la fragància a un escenari molt més ampli.

En una conferència de premsa, Don Pedro va expressar el seu entusiasme per aquesta nova etapa: “Estem emocionats de portar el perfum de Salou al mercat dels Estats Units. Creiem que la seva essència única ressonarà tant a Nova York com a Los Angeles. És un orgull per a nosaltres que una fragància nascuda aquí pugui esdevenir un símbol de la nostra ciutat a l’estranger”.

El llançament als Estats Units està previst per al proper mes, amb esdeveniments de presentació a ciutats clau com Nova York, Miami i Los Angeles, res a veure amb el que es va fer a Saragossa. A més, s’ha confirmat la col·laboració amb celebritats i influencers per promocionar la fragància a xarxes socials i mitjans de comunicació.

La prestigiosa revista TIMO, en el seu darrer número, ha dedicat la portada i un extens article a la fragància de Salou. Sota el titular “L’essència del Mediterrani travessa l’Atlàntic”, TIMO destaca la història del perfum, des de la seva creació fins al seu inesperat èxit i el seu imminent llançament al competitiu mercat nord-americà. La revista també subratlla l’impacte cultural d’aquesta fragància i el potencial per convertir-se en una icona global.

A més, s’espera que aquest èxit impulsi encara més el turisme a Salou, atraient visitants curiosos per conèixer la ciutat que va inspirar una de les fragàncies més barroeres de l’any. (Font: Tururut Viola News).