Després
de l’aclaparador èxit del seu perfum a nombroses cases de barrets de la
demarcació, l’alcalde de Salou, Don Pedro Viva España, ha anunciat un ambiciós
projecte: la presentació de la famosa colònia als Estats Units. La revista
TIMO, coneguda pel seu enfocament en tendències i novetats, s’ha fet ressò de
la notícia, dedicant la darrera portada a aquest llançament internacional.
El
perfum de Salou, amb la seva aroma irresistible i característica, ha conquerit
els cors de molts clients de puticlubs. Inspirat en l’essència mediterrània
d’aquesta vibrant ciutat costanera, combina notes fresques i cítriques amb tocs
florals, evocant la brisa marina i l’olor a calces estripades.
L’acolliment
del perfum als bordells de la demarcació ha estat sorprenent. Segons els
propietaris, l’aroma ha estat un veritable èxit entre els clients, que associen
la fragància amb moments de plaer i luxe. Aquest èxit local ha estat el
trampolí perquè l’alcalde decideixi portar la fragància a un escenari molt més
ampli.
En
una conferència de premsa, Don Pedro va expressar el seu entusiasme per aquesta
nova etapa: “Estem emocionats de portar el perfum de Salou al mercat dels
Estats Units. Creiem que la seva essència única ressonarà tant a Nova York com
a Los Angeles. És un orgull per a nosaltres que una fragància nascuda aquí
pugui esdevenir un símbol de la nostra ciutat a l’estranger”.
El
llançament als Estats Units està previst per al proper mes, amb esdeveniments
de presentació a ciutats clau com Nova York, Miami i Los Angeles, res a veure
amb el que es va fer a Saragossa. A més, s’ha confirmat la col·laboració amb
celebritats i influencers per promocionar la fragància a xarxes socials i
mitjans de comunicació.
La
prestigiosa revista TIMO, en el seu darrer número, ha dedicat la portada i un
extens article a la fragància de Salou. Sota el titular “L’essència del
Mediterrani travessa l’Atlàntic”, TIMO destaca la història del perfum, des de
la seva creació fins al seu inesperat èxit i el seu imminent llançament al
competitiu mercat nord-americà. La revista també subratlla l’impacte cultural
d’aquesta fragància i el potencial per convertir-se en una icona global.
A més, s’espera que aquest èxit impulsi encara més el turisme a Salou, atraient visitants curiosos per conèixer la ciutat que va inspirar una de les fragàncies més barroeres de l’any. (Font: Tururut Viola News).