dissabte, 27 de juliol del 2024

El vi de Salou penetra en el mercat francès

 


Aprofitant la seva destacada participació com a abanderat d’Espanya als Jocs Olímpics de París, l’alcalde de Salou, Don Pedro Viva Espanya, conegut també com a Tintorro a l’argot taurí, ha dut a terme una reeixida campanya per posicionar el vi de Salou al competitiu mercat francès.

El vi de Salou, famós per la seva qualitat i sabor distintiu, es conrea en un terreny del bosc del Quec prèviament arrasat sota la direcció de Don Pedro. Aquesta iniciativa no només ha potenciat l’economia local, sinó que també ha donat lloc a un producte que s’ha guanyat l’interès dels joves francesos, que cada estiu visiten Salou atrets per la nostra gran oferta cultural.

Durant la seva estada a París, l’alcalde ha mantingut degustacions i reunions amb distribuïdors i empresaris del sector vinícola francès. El seu objectiu ha estat clar: situar el vi de Salou com a marca reconeguda i apreciada a França. Gràcies al seu domini del francès, Don Pedro ha aconseguit fer-se un forat en l’exigent mercat vinícola del país veí.

Val a dir que el vi de Salou, que es caracteritza per una aroma robusta i un sabor inigualable, ha estat especialment ben rebut pels joves parisencs. Aquests han mostrat un notable interès per aquesta beguda, que associen amb les agradables experiències en honor de Bacus que gaudeixen en les seves estades a casa nostra.

Més enllà de la platja i el sol típics, el vi de Salou s’ha convertit en un testimoni del potencial i excel·lència dels productes locals que promou l’Ajuntament, amb gran sortida als mercats internacionals. (Font: Tururut Viola News).