Aprofitant
la seva destacada participació com a abanderat d’Espanya als Jocs Olímpics de
París, l’alcalde de Salou, Don Pedro Viva Espanya, conegut també com a Tintorro
a l’argot taurí, ha dut a terme una reeixida campanya per posicionar el vi de
Salou al competitiu mercat francès.
El
vi de Salou, famós per la seva qualitat i sabor distintiu, es conrea en un
terreny del bosc del Quec prèviament arrasat sota la direcció de Don Pedro.
Aquesta iniciativa no només ha potenciat l’economia local, sinó que també ha
donat lloc a un producte que s’ha guanyat l’interès dels joves francesos, que
cada estiu visiten Salou atrets per la nostra gran oferta cultural.
Durant
la seva estada a París, l’alcalde ha mantingut degustacions i reunions amb
distribuïdors i empresaris del sector vinícola francès. El seu objectiu ha
estat clar: situar el vi de Salou com a marca reconeguda i apreciada a França.
Gràcies al seu domini del francès, Don Pedro ha aconseguit fer-se un forat en
l’exigent mercat vinícola del país veí.
Val
a dir que el vi de Salou, que es caracteritza per una aroma robusta i un sabor
inigualable, ha estat especialment ben rebut pels joves parisencs. Aquests han
mostrat un notable interès per aquesta beguda, que associen amb les agradables
experiències en honor de Bacus que gaudeixen en les seves estades a casa
nostra.
Més enllà de la platja i el sol típics, el vi de Salou s’ha convertit en un testimoni del potencial i excel·lència dels productes locals que promou l’Ajuntament, amb gran sortida als mercats internacionals. (Font: Tururut Viola News).