diumenge, 28 de juny del 2026

Mario García torna al PPC amb la Secretaria de Turisme

 


El portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de Salou, Mario García Vidal, ha estat nomenat director de la Secretaria de Turisme del Partit Popular de Catalunya (PPC). El nomenament es va formalitzar durant el 16è Congrés del PPC, celebrat aquest cap de setmana a Barcelona i que va reelegir president Alejandro Fernández amb un 97,51% dels vots.

El nou càrrec suposa el retorn de García a l’estructura directiva del partit després de diversos mesos allunyat de les responsabilitats orgàniques. Fins al setembre de l’any passat havia presidit el Partit Popular de Tarragona, però va ser rellevat del càrrec en un procés intern (en realitat, va moure els seus contactes al PP de Madrid) que va culminar amb l’elecció de Maria Mercè Martorell com a nova presidenta provincial.


Ostracisme polític

Des d’aleshores, García havia quedat sense cap responsabilitat destacada dins de l’organització del PPC. Amb aquest nomenament, recupera presència a la direcció del partit, tot i que ho fa al capdavant d’una secretaria sectorial.

La Secretaria de Turisme forma part de l’organigrama del Partit Popular de Catalunya i té com a objectiu elaborar propostes i coordinar les polítiques del partit en aquest àmbit.

Tot apunta que García serà el nou alcaldable del PP a l’Ajuntament de Salou, una candidatura que oficialment no ha estat confirmada quan queda menys d’un any per a les municipals. El càrrec a la Secretaria de Turisme garanteix la continuïtat de Mario a la política popular, ja que darrerament, i a jutjar de les seves intervencions en els plens municipals, semblava més un regidor de l’equip de govern de Pere Granados (Sumem per Salou-PSC).