diumenge, 14 de juny del 2015

Obama felicita Granados



La investidura de Pere Granados (CiU), ahir, com a alcalde de Salou ha tingut un àmpli ressò internacional. Per exemple, als Estats Units. Així, immediatament després del nomenament de Granados com a màxima autoritat municipal, Barack Obama el va trucar per telèfon. Durant la conversa, el president nord-americà no només el va felicitar sinó que li va demanar la clau de seu èxit. “Pedrro, no sé como te lo hases perro has vuelto a conseguirlo. Me quedo marravillado”, li va dir en un marcat accent texà. A la qual cosa Granados, amb la humilitat que sempre el caracteritza, li va contestar: “Mushas grasias, Barrrack, por tu rucada, ay, no, no, por tu yamada, ya sabes que yo soy la lechee y consigo como sea lo que me propongo. Ven a vermee cuando quierras y le lo cuento. Pero ya te avanso que el secreto está en el voto latino y el asopao. Y tú, de paso, me explicas cómo puedo conseguir el voto de tus paisanos senegaleses. ¿Crees que me los posaria en la buxaca si les monto una merienda de negros? ¡Una abrasada, mushashote!”.