dimecres, 10 de juny del 2015

Quines hores d’anar a treballar!



Poc abans de la deu d’aquest matí he vist l’alcalde en funcions de Salou, Pere Granados, acompanyat del nucli dur de FUPS: els regidors, també en funcions, Jesús Barragán, Julia Gómez i María José Rodríguez. Estaven asseguts a la terrassa d’un bar del carrer Barcelona. Esmorzant, suposo, perquè no m’hi he detingut a demanar-los un autògraf. A un quart d’onze, quan jo baixava, els he tornat a veure. Més amunt, a la cantonada dels carrers Barcelona i Francolí. Caminaven en direcció a l’ajuntament. Quan m’ha vist, Barragán, corejat per Gómez, m’ha fet ostensibles gestos. Com volent dir: “I ara ho escrius al bloc!”. Fa uns dies, durant la campanya electoral, em van explicar que van veure la regidora Gómez comprant a l’Esclat. A mig matí. No m’estranya que els agradi tant la política.