El fabulós negoci de la Saloufest (i III)

Les
nits de disbauxa durant la Saloufest comencen a l’hotel. És la manera que tenen aquests establiments de rescabalar-se pel poc que cobren pel llit i la mitja pensió (20 euros al dia) perquè l’empresa organitzadora, I Love Tours, els porti gent. Als hotels, els joves britànics hi beuen litres i
litres de cervesa, o del que sigui, abans d’enfilar la ruta de bars i discoteques. Una d’aquestes
discoteques és Pacha, a la Pineda, que no l’importa gastar-se 6.000 euros en
llogar 12 autobusos Plana perquè omplin la sala. I mamin, és clar. Perquè d’això es tracta. Una altra de
les discoteques del circuit és Snoepy’s, la qual, gràcies a la inesgotable set
d’aquests nois recapta en una nit 4.000 euros en cerveses. Per no parlar del
vodka (15 o 20 caixes). Pacha, Snoopy’s i els altres bars i discoteques que
reben els universitaris han pagat a I Love Tours perquè els incloguin en el recorregut etílic. El resultat d’aquest còctel són borratxeres
impressionants per als joves i beneficis colossals per als venedors d’alcohol, segons explica la Sexta. Ho podeu
veure aquí.